My body

Marti la atelierul pentru pitici am identificat partile corpului cu ajutorul unor jocuri amuzante. L-am asamblat pe Mat Man, mai intai eu si am denumit partile corpului, apoi fiecare copil a primit cate o parte a corpului si le puneau in ordinea ceruta de mine.

Fiecare copil a primit apoi cate o foaie cu 4 imagini diferite si eu spuneam cate o parte a corpului iar ei puneau bilute pufoase pe imaginea respectiva, daca se regasea pe foaia lor. Cand toate imaginile erau acoperite strigau Bingo!

Impartiti in doua echipe (i-am impartit pentru a nu se plictisi asteptand prea mult sa le vina randul la aruncat🙂 ) copiii au aruncat saculeti cu orez spre imagini cu partile corpului si denumeau imaginea pe care cadea saculetul.

Am cantat si cateva cantecele foarte dragute: One little finger si Roll your hands

Am asamblat apoi cate o fetita sau un baietel din materiale cu texturi diferite.

 

Lasă un răspuns

