Haine fel de fel

Marti la atelierul pentru pitici am continuat sa ne jucam cu hainele si de data asta am inceput rugandu-i pe copii sa-mi dea anumite  articole de imbracaminte si m-am bucurat sa constat ca  deja au retinut multe dintre ele.  Am avut patru animalute care ne-au rugat sa le ajutam sa se imbrace si in functie de indicatiile lor copiii le-au imbracat: The rabbit says „I’m wearing a green skirt and a blue t- shirt.” 

Am cantat si am interpretat folosind cartonase cu imagini un cantec simpatic in care vantul ne lua hainele : The wind blows

Ne-am amintit de vulpoiul care si-a pierdut sosetele si am jucat si noi un joc amuzant in care copiii erau impartiti in 2 siruri, fiecare avand in mana cate o soseta. Un copil mergea la sirul din fata lui si ii intreba pe fiecare: Do you like my sock? Daca perechea sosetei nu se afla la el, copilul intrebat raspundea No, I don’t. Daca soseta isi gasea pereche, copilul spunea Yes, I do si cei doi copii formau un pod cu manutele prin care treceau celelalte perechi.

La partea practica am „cusut” o camasa pe corpul unei vulpite (am snuruit si cu putin ajutor, copiii s-au descurcat foarte bine).

Lasă un răspuns

