It’s springtime

Primavara a fost tema noastra de la atelierul de engleza de sambata si dupa ce am repetat denumirea tututror anotimpurilor, am vorbit despre cum este vremea primavara (not hot, not very cold, it’s warm). Pentru primul joc am impartit vremea in rainy(ploiasa) and sunny (insoritasi am pus intr-o punguta imagini cu obiecte pe care le folosim in aceste situatii. Cat timp canta muzica, copiii dadeau punga de la unul la altul; cand muzica se oprea, cel la care era punga scotea un cartonas, denumea imaginea si-l punea in categoria potrivita. Pentru vremea insorita trebuia sa puneam obiectele in dreptul unor ochelari de soare, pentru vremea ploiasa am avut o umbrela. Imaginile pe care le-am descoperit pentru sunny: shirt, sunglasses, shoes ; pentru rainy: umbrella, raincoat, rubber boots.

Am facut apoi pe podea un cerc dinimagini cu baltti si in functie de indicatiile mele, copiii trebuia sa sara in balta sau peste ea (jump in the puddle/jump over the puddle).

Am pescuit apoi picaturi de ploaie cu forme pe care copiii le denumeau cand le prindeau.

La partea practica am facut cate un soare cu raze de curcubeu.

O părere la “It’s springtime

  1. Pingback: Picături de ploaie | Gandurile Adrianei

Lasă un răspuns

