In cautarea oitei verzi

Joi la atelierul pentru pitici am continuat sa o cautam pe oita verde (aici puteti vedea activitatea de data trecuta)  si de data asta i-am lasat pe copii sa aseze oitele in locul potrivit. Am facut un fel de scena pentru ca toate oitele sa se vada bine si sa avem o imagine clara asupra tuturor cuvintelor opuse din text. De fapt, textul e cam „silly” cu tot felul de oi ciudate „the bed sheep, the bath sheep” dar in felul asta copiii retin mult mai bine aceste notiuni decat daca le-am fi enumerat fara o poveste amuzanta.

Cea mai apreciata a fost „the sun sheep„, copiii s-au amuzat teribil proband niste ochelari de soare ce nu prea erau pe marimea lor 🙂

Dupa ce-am terminat povestea copiii au primit fiecare cate un plic in care se afla imaginea oitelor si trebuia sa spuna cine se afla inauntru. Cand dadeau raspunsul corect le dadeam o oita speciala „a yammy sheep” (floricele de porumb 🙂 ), dar ca sa o primeasca spuneau: please, give me a sheep!

 Am stampilat apoi oite verzi folosind cofraje de oua.

Lasă un răspuns

