Zanele anotimpurilor

Luni la atelierul de engleza am continuat sa vorbim despre anotimpuri (aici si aici gasiti alte activitati pe aceasta tema) si am inceput cu cateva sensory boxes in care se aflau obiecte specifice anotimpurilor.

Dupa ce le-am explorat si le-am denumit, am introdus cate un obiect in burtica unui hipopotam (o marioneta de mana ce se poate transforma in pernuta) si in timp ce se auzea muzica, copiii dadeau animalutul din mana in mana. Cand opream muzica, copilul la care se afla marioneta trebuia sa caute in burtica Lolei si sa spuna ce obiect a gasit si in ce anotimp se incadreaza.

A ladybird

A snowman

A nut

 

A cherry

 

Santa Claus

Am asezat apoi imagini specifice anotimpurilor pe 4 foi colorate (Spring-green, summer-red, autumn-orange, winter-blue) si copiii trebuiau sa arunce un saculet cu orez spre aceste foi si sa spuna  anotimpul pe care a cazut saculetul.

Am facut  apoi un cerc din imagini si copiii treceau pe langa ele cat timp se auzea muzica; la un moment dat opream cantecelul si le spuneam copiilor un anotimp iar ei cautau imagini corespunzatoare acestuia.

Le-am aratat zanele anotimpurilor si am facut pentru fiecare un lant de 4 zane care se tin de mana si i-am rugat sa le coloreze.

Surpriza dulce a fost in four seasons trees 🙂

 

4 păreri la “Zanele anotimpurilor

Lasă un răspuns

