Under the sea

Marti la atelierul pentru pitici l-am insotit pe Leo in calatoria sa submarina si am avut diverse activitati pentru a ne familiariza cu animalele care traiesc acolo.

Am avut animale din plastic pe care le-am denumit, apoi am citit povestea lui „ Mitch the Fish”, un pestisor care isi tot schimba culorile, insa cand rechinului nu-i placea culoare pe care o avea si era gata-gata sa-l manance, a descoperit ca sa fii tu insuti e cel mai bine 🙂 .

Am decupat forma pestisorului si in interior am pus foi colorate pe care le scoteam pe parcurusul povestii si Mitch isi schimba culoarea.

DE fiecare data cand intalnea cate un animal marin cu o culoare ce i se parea interesanta, Mitch spunea  I’m Mitch the fish/ I swim and I swish/I can change my colour whenever I wish. Copiilor le-a placut mult povestea si au lipit animalutele care se atasau cu scai de coperta.

Am pescuit apoi tot felul de pesti colorati si am cantat „Once I caught  afish alive.”

Am facut apoi cate un tablou subacvatic: mai intai copiii au colorat animalele marine si le-au lipit pe foaia albastra, apoi am pus malai pe post de nisip si la urma am adaugat cateva alge din hartie creponata.

O părere la “Under the sea

  1. Pingback: Pestisori si alte vietuitoare marine | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

