Invatam sa ne descriem

Sambata la atelierul de lectura am inceput sa vorbim despre felul in care aratam si am insistat asupra parului si trasaturilor fetei (vom continua aceasta tema si in intalnirile viitoare). Dupa ce m-am descris eu mai intai si apoi i-am descris pe fiecare in parte, ne-am jucat alaturand tot felul de elemente pentru a asambla o fata sau un baiat: He/She has got long blonde hair, blue eyes , a big nose and a small mouth. He has got short black hair, brown eyes, a small nose, a big mouth and a beard.

Pe niste foi mari lipite pe perete copiii au desenat o fata sau un baiat in functie de indicatiile mele. Ne-am adus aminate si de vestimentatie si am vrut sa-i faca sa inteleaga diferenta dintre „I’ve got blue eyes/black hair” si I’m wearing a pink dress and red shoes”.

Ne-am jucat apoi punand intrebari pentru a ghici persoana la care s-a gandit unul dintre copii (It’s a boy or a girl? Is he wearing a hat? Has he got black hair? Has he got blue eyes? )

Fiecare copil a desenat apoi un baiat sau o fata si si-au descris personajul.

 

6 păreri la “Invatam sa ne descriem

  1. Vai cat de frumos !!!!….tare mult imi plac acele decupaje cu partile ce descriu fata….de unde se pot procura ?…..sa inteleg ca lectiile se desfaoara bilingv?!…..mullttee idei mi-at dat ! Multumesc de inspiratie si mult spor la ….joaca , caci la voi totul e placere si bucurie !

    • Multumim mult pentru apreciere!
      Pentru partile fetei am cautat imagini pe google (clipart), le-am copiat si le-am decupat.
      La atelier incerc sa vorbesc cat mai mult in engleza, cand copiii spun ceva in romaneste eu repet afirmatia lor in engleza si ei repeta dupa mine. Nu-mi place sa-i invat doar cuvinte izolate, vreau sa fie totul in context.

Lasă un răspuns

