O vizita in jungla

Marti la atelierul pentru pitici l-am insotit pe Leo in aventura sa in jungla si ne-am familiarizat putin cu animalele de acolo.

Am discutat despre opusele big/small, tall/short, long/short si i-am rugat pe copii sa-mi arate  a big animal, a short animal,a long animal, a tall animal.

Am construit un palmier din tuburi de carton de la hartia de bucatarie dupa acest model si copiii au agatat in el maimute colorate.  Le-a placut tare mult aceasta activitate.

Am pus apoi maimutele si pe liane.

Am hranit apoi doua maimute cu big and small bananas.

Am pictat apoi niste animalute din ipsos (multumim Irina pentru ele) si au iesit foarte colorate🙂

 

Lasă un răspuns

