Cosite cusute

Am gasit in albumul Bufnitei o multime de idei de crafturi/activitati practice pentru copii si mi-au facut cu ochiul niste fise in care parul copiilor este cusut, numai bune pentru Elena care este mereu dornica sa coasa cate ceva. Am ales, desigur, fetita ce avea parul impletit fiindca isi doreste tare mult sa-i creasca si ei mai repede sa-l putem purta in codite impletite 🙂 . Am facut eu mai intai gauri cu acul in punctele de pe fisa, apoi i-am dat ac si ata si nu s-a lasat pana n-a terminat tot.

Mandra, nevoie mare, de rezultatul final  🙂

8 păreri la “Cosite cusute

  1. Ce frumos v-a iesit! Zambetul Elenei face cat 1000 de cuvinte!
    Zilele trecute am descarcat si eu fisele acestea, dar nu ne-am apucat inca de ele!

  2. o activitate foarte buna pentru copilasi . le dezvolta o multime de abilitati. a iesit o plansa tare dragalasa. si copilul meu tot cusaturi a facut in ultima vreme :). un peisaj de iarna.

Lasă un răspuns

