Hetty and the Lion

Sambata la atelierul de engleza am avut o poveste draguta  (am descarcat-o gratuit de aici impreuna cu idei de jocuri si activitati) care ne-a oferit o multime de posibilitati de joaca. Mai intai am facut un cerc din cartonase cu fructe si eu spuneam un fruct iar copiii trebuia sa-l gaseasca.

Am jucat apoi un joc de asociere a culorilor cu fructele. Eu spuneam un fruct si copiii mergeau pe culorea potrivita.

Am adus si faimoasa „mystery box” in care am pus fructe din plastic; pe rand, copiii pipaiau fructele si spuneau ce au descoperit.

Un alt joc dragut se numeste „Hide and guess” (ascunde si ghiceste) si un copil trebuia sa ascunda intr-o gentuta un fruct in timp ce toti ceilalti copii aveau ochii inchisi, apoi ghiceam ce se afla in gentuta.

Pentru a introduce expresia would you like some am jucat de cateva ori un joc in care mai intai eu ii intrebam pe fiecare „Would you like an apple/orange?” daca voiau fructul respectiv raspundeau ” Yes, I would.”, daca nu voiau spuneau „ No, thank you.” Apoi se intrebau intre ei si faceau schimb de fructe.

Am citit apoi povestea si am interpretat-o cu ajutotul marionetelor  si copiilor le-a placut (puteti vedea aici imagini din poveste iar daca vreti sa o descarcati, inregistrati-va aici si o veti primi pe mail). Povestea este una fosrte simpla,dar le ofera copiilor posibilitatea de a comunica si sunt foarte mandri cand reusesc sa spuna singuri replicile.

La partea practica am facut cate o masca de leu din farfurii de carton. Mai intai am lipit coama din fasii de hartie si dintii.

Am intors apoi farfuria si am pictat cu galben, apoi am facut ochii si am adaugat mustatile.

Surpriza dulce a fost in pahare cu leuti.

2 păreri la “Hetty and the Lion

Lasă un răspuns

