Elephants

Joi la atelierul pentru pitici am  continuat sa numaram cu Humphrey si dupa ce ne-am amintit de toate lucrurile pe care le facea familia de elefantei, am trecut si noi la numarat. Fiecare copil a primit o punguta cu diferite obiectepe care trebuia sa le numere. A fost distractiv fiindca obiectele le-au starnit interesul copiilor: 1 rabbit, 2 flowers, 3 lollipos, 4 eyes, 5 feathers, 6 bees, 7 bells, 8 ladybirds, 9 leaves, 10 hedgehogs.

Pentru a ne dezmorti am cantat si dansat acest silly song A Ram Sam Sam.

Am facut apoi elefantei din carton si in loc de trompa am pus suflatori pentru petrecere, de aici m-am inspirat.

 Cred ca va imginati ce distractie a fost, copiilor le-a placut foarte mult sa sufle in trompete  😀

4 păreri la “Elephants

Lasă un răspuns

