Numaram cu Humphrey

Pe Humphrey l-am cunoscut mai demult si ne-a placut din prima fiindca ne place sa ridicam, sa tragem sa rotim si sa descoperim secrete🙂. Marti l-am adus si la atelierul pentru pitici si a fost primit foarte bine, mai ales ca a venit cu toata familia: mummy, daddy, sister Lottie, baby Jack (am repetata in felul acesta si membrii familiei).

Humphrey ne povesteste tot felul de lucruri din familia lui invatandu-ne sa numaram pana la 10. La fiecare pagina avem ceva de descoperit si copiii au fost incantati sa afle secretele. Am incercat sa ilustrez cat mai bine fiecare pagina si copiii au facut cunostinta cu cele 4 jucarii ale lui Humphrey, am facut 8 baloane de sapun, am construit un turnulet din 10 cuburi de lemn.

 

L-am facut apoi pe Humphrey din amprenta palmei si ne-au iesit niste elefantei grozavi🙂.

 

O părere la “Numaram cu Humphrey

  1. Pingback: Elephants | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

