Omida Mancacioasa ne invata zilele saptamanii

Sambata la atelierul de engleza am continuat sa vorbim despre zilele saptamanii, de data asta insa le-am repetat cu ajutorul „Omidutei mancacioase” care in fiecare zi din saptamanii a mancat cate ceva: On Monday she eats one apple, On Tuesday she eats two pears, On Wednesday she eats three plums, On Thursday she eats four strawberries, On Friday she eats five oranges, On Saturday she eats unhealthy food, On Sunday she easts one leaf (am folosit timpul prezent al verbelor ).

Inca de data trecuta am asociat zilele saptamanii culorilor curcubeului si am pastrat aceasta corespondenta pentru a le fi mai usor copiilor sa le retina. Asa ca in continuare le-am dat copiilor alimentele pe care le-a mancat omida, am aliniat niste fasii colorate pe jos si i-am rugat pe copii sa le potriveasca cu zilele corespunzatoare.

Copiii au mutat apoi omida in diferite zile ale saptamanii si au spus ce a mancat in ziua respectiva.

Ne-am jucat apoi aruncand un saculet cu orez spre niste cartonase ce reprezentau zilele saptamanii si copiii spuneau cum se numeste ziua pe care a aterizat saculetul.

Copiii au primit apoi cate o omida si mai intai i-au colorat cerculetele pe care se aflau zilele saptamanii in culorile curcubeului (aici gasiti fisele).

Am colorat si alimentele pe care le-a mancat omiduta si le-am lipit pe fiecare cerc astfel incat sa le putem ridica si sa vedem ce zi este dedesubt.

Am alternat aceste jocuri si activitati cu niste cantecele dragute cu zilele saptamanii:  acest cantec a fost repede retinut de catre copii, iar acest silly song i-a amuzat teribil  :).

Surpriza dulce a fost in pungute cu omizi in culorile curcubeului.

2 păreri la “Omida Mancacioasa ne invata zilele saptamanii

Lasă un răspuns

