Maria si pinguinii

Maria a stat acasa vreo doua zile  fiindca a fost putin bolnavioara si pentru ca la gradi au ca tema animalele polare, ne-am jucat si noi putin cu pinguinii. Cred ca stiti jocul nostru cu banchiza pinguinilor (cumparat de la Julia), ne jucam cu el de multe ori, de data asta am pus pingunii pe ghetar si i-am numarat, apoi am pus si cifrele corespunzatoare (pana acum nu prea ne-am jucat cu cifrele, doar am numarat).

Am pus apoi caciulile colare unor pinguini pentru a le potrivi cu incaltarile (de aici am descarcat fisa). Jocul i-a placut foarte mult si ne-am jucat vreo jumatate de ora numai asa. Cu Maria treburile merg alftel decat la Elena (e firesc sa fie asa, dar e mai dificil pentru mine🙂 ), in sensul ca nu prea are chef de activitati organizate. Ca sa invatam ceva trebuie sa apelez la jucarii, nu prea ii plac fisele. Sunt putin stresata de faptul ca nu stie culorile aproape deloc si nici nu prea vrea sa le invete. Sper sa am inspiratie pentru jocuri interesante care sa-i capteze atentia si incercam sa ne descurcam asa  :) .

Asadar, m-am bucurat foarte tare ca a vrut sa ne jucam potrivind culorile.

L-am avut spectatator si pe Pingu pescarul care a intrat si el in jocul nostru si voia sa-i punem in galetusa caciuli de diferite culori.

Spor la joaca si voua!

 

Lasă un răspuns

