Atelier cu zanute si zanuti :)

Joi la atelierul pentru pitici am reluat povestea cu Pixi and the Flower Fairy si dupa ce am identificat personajele si am vorbit despre ce actiuni fac ei in poveste (the fairy is sleeping, Pixi ia waving, they are drinking/eating), am cautat diferite actiuni/ verbe de miscare pe o „roata a norocului” (the girl is jumping, the boy is swimming, the children are dancing, the fairy is flying).  Copiii au fost incantati si s-ar fi jucat cu ea incontinuu 🙂 .

Am ne-am jucat apoi executand fiecare miscare pe care o gaseam pe roata.

Fiindca zanele au nevoie de aripioare pentru a zbura, ne-am confectionat si noi cate o pereche  (eu le-am decupat din carton si le-am atasat 2 bretele din elastic si copiii le-au decorat).

Copiii au fost foarte constiinciosi si aripioarele au iesit adorabile. Am dansat apoi ca niste zanute si zanuti purtand aripioarele cu mare gratie :).

 

2 păreri la “Atelier cu zanute si zanuti :)

Lasă un răspuns

