Pixi and the Flower Fairy

Fiindca la serbare copiii au primit de la Mos Craciun cate o carte cu Pixi si le-am promis ca dupa vacanta Pixi va veni la noi sa-i cunoasca, ieri la atelierul pentru pitici am facut cunostinta cu simpaticul personaj. Am abordat cartea „Pixi intalneste o nimfa” si am citit in engleza toata povestea, accentuand tot felul de cuvinte si expresii pe care copiii le-au retinut foarte bine.

Dupa ce am citit le-am aratat diverse imagini scanate din carte si ei trebuia sa recunoasca din descrierea mea despre ce imagine vorbesc (The fairy is sleeping/The fairy is flying/ Pixi and his friends are drinking milk ).

Ne-am jucat cu niste cartonase cu flori pe care mai intai le-am potrivit pe perechi, apoi am incercat un joc de memorie si m-am bucurat foarte tare sa constat ca unii copii (Teo 😉 ) au inteles foarte bine regulile, cu siguranta o sa mai jucam.

Am facut apoi o zana decorandu-i fustita cu resturi de la ascutirea creioanelor si aripioarele cu bilute din hartie creponata.

 

O părere la “Pixi and the Flower Fairy

Lasă un răspuns

