Mos Craciun vine din nou la atelier

La atelierul pentru pitici de marti l-am primit din nou pe Mos Craciun si de data aceasta copiii au vorbit despre ce-si doresc de Craciun. Fiecare a primit o punguta si cantam inainte sa o deschida „What do you want for Christmas? Santa’s on his way. Deschideau apoi cadoul si spuneau ce-si doresc (ce-au gasit): „I want a cat/ cow/pig.” (puteti asculta aici cantecelul).

Am avut cartonase in care aveam imagini de sezon si cu ajutorul lor am vorbit despre big/small.

Uitasem ce culori are caciula lui Mos Craciun si copiii m-au ajutat sa o gasesc pe cea potrivita🙂 (aici gasiti cantecelul).

Am facut apoi un Mos cu barba rasucita si am cantat cantecelul „Santa is his name„.

O părere la “Mos Craciun vine din nou la atelier

  1. Pingback: Despre cum imi astern | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

