Christmas theme

La atelierul de engleza de sambata am repetat notiunile invatate pana acum cu ajutorul lui Mos Craciun. Mai intai am vorbit despre emotii si am avut 4 mosi care erau sad, happy, angry, surprised. Ne-am jucat cu ei ghicind cum se simte fiecare si cand stateau cu spatele la noi.

L-am cautat apoi pe Mos Craciun in diferite camere din casa (Where is Santa Claus? He is in the bathroom.). Copiii il asezau apoi in cate o camera si spuneau ce face el acolo: Santa Claus is eating pizza in the living room/ Santa Claus is swimming in the bathroom.

Am confectionat apoi un ” Snow globe” dar fiindca mi-a fost putin teama sa facem unul cu apa, l-am facut pe uscat :). Mai intai copiii au impodobit un bradut din carton cu pompoane colorate apoi eu l-am lipit pe capacul unui borcan.

In borcan am pus zapada artificiala si am inchis capacul. Am pus o hartie rosie peste capac si gata globul, copiii au trecut la scuturat :). Le-a placut foarte tare cum ningea peste bradut.

Fetele mele n-au fost la atelier, dar a trebuit sa fac si cu ele globul :).

Ele au vrut sa acopere capacul cu beteala :).

Surpriza dulce a fost in pungute cu Mos Craciuni facute dupa modelul acesta.

 

Lasă un răspuns

