Santa Claus is coming to town… :)

Joi la atelierul pentru pitici l-am primit in vizita pe Mos Craciun (l-am confectionat dintr-o sticla de plastic dupa acest model) si copiii au fost incantati la vederea lui 🙂 .

Am avut si o carticica foarte draguta cu efecte tactile cu ajutorul careia am introdus mai multe cuvinte si expresii cu tematica de Craciun : Santa’s hat is soft, the sleigh is sparkly, the sack is rough, the mittens are fuzzy, the boots are squashy, Santa’s beard is fluffy.

Am cantat si un cantec (aici il puteti asculta) doar ca i-am schimbat putin versurile fiindca nu e cazul sa spunem cuvintele pe litere):

” Red hat,

White beard,

Twinkle in his eyes

Santa is his name.

Santa, Santa Claus,

Santa, Santa Claus

Santa, Santa Claus

And Santa is his name.” 

Am facut apoi un puzzle in care l-am descoperit pe Mos Craciun cu renul sau (de aici am decsarcat puzzle-ul)

L-am facut apoi pe Santa din amprentele palmelor.

2 păreri la “Santa Claus is coming to town… :)

Lasă un răspuns

