Ne pregatim de Craciun

Sambata la atelierul de engleza am vorbit despre apropierea Craciunului si am introdus cateva cuvinte specifice sarbatorii: Santa Claus, Christmas tree, stocking, sleigh, present, bell, snowman. Am jucat mai intai cateva jocuri cu cartonasele cu imagini pentru a fi mai usor retinute de catre copii: cartonasele erau intinse pe podea si eu spuneam un cuvant iar copiii trebuia sa-l atinga cand identificau despre ce este vorba; ii rugam pe copii sa-mi dea anumite cartonase, ascundeam un cartonas si ei ghiceau cine lipseste.

Am repetat si formele cu ajutorul unui joc de memorie cu braduti.

Copiii au primit apoi cate un plic in care am pus diferite cartonase cu mijloace de transport si obiecte de imbracaminte si ii intrebam pe copii: What do you want for Christmas? Christmas,?Christmas?/ What do you want for Christmas?/ Santa’s on his way. (aici puteti vedea cantecelul pe care noi l-am adaptat). Copiii deschideau plicul si raspuneau in functie de ce gaseau inauntru: I want an orange car/ I want a green skirt.

Copiilor le-a placut mult jocul si am tot schimbat plicurile pentru a-si exprima dorintele 🙂 .

La partea practica l-am facut pe Mos Craciun din amprentele palmelor la care am aplicat caciula, ochii, si gura.

Surpriza dulce a fost in braduti 3D (i-am vazut la Sakura si mi-au placut foarte mult).

 

O părere la “Ne pregatim de Craciun

  1. Foarte bine arată Moş Crăciunii! O să îi fac şi eu cu Anna când vine de la şcoală. O să încercăm să le punem un fir auriu şi să îi agăţăm în brad (În Anglia, Bradul de Crăciun se poate împodobi din prima zi de Advent / Post.)

Lasă un răspuns

