A venit iarna …

Am trecut si noi la activitati de iarna la atelier si luni am vorbit despre schimbarile vremii  (It’s cold, It’s snowing) si vedeta atelierului a fost omul de zapada. Am facut unul din pahare de plastic pe care l-am pus pe usa si inca unul din hartie impaturita i forma de acordeon dupa modelul acesta.

Mai intai am potrivit palariile unor oameni de zapada fiindca le zburase vantul si trebuia sa le potrivim palariile cu fularele.

Am hranit apoi un om de zapada cu bulgari mai si mici (big and small snowballs).

Am repetat formele cu ajutorul oamenilor de zapada care aveau palarii cu forme.

Am asamblat un om de zapada si am repetat si partile corpului cu ajutorul lui.

Surpriza dulce a fost in oameni de zapada din tuburi de carton.

 

Lasă un răspuns

