Masha si ursuletul

Este binecunoscuta preferinta noastra pentru Masha, Maria o adora, stie replici intregi din desenele animate (desi nimeni din familie nu stie limba rusa) asa ca atunci cand am gasit povestea in revista „Toupie” m-am bucurat foarte tare. In poveste am intalnit o altfel de Masha decat cea din desene, dar asta nu le-a deranjat pe fete. Puteti citi povestea si aici.

Vineri la atelierul de lectura le-am prezentat-o si copiilor pe „prietena” noastra si am folosit figurine modelate din fimo si din aluat de sare pentru a ilustra mai bine povestea. Copiilor le-a placut mult cum a reusit Masha sa scape din casuta ursului, se amuzau cand Masha nu-l lasa pe ursulet sa manance din placinte.

Copiii au fost provocati sa-si imagineze cum cred ca va scapa Masha si au spus propria varianta a povestii. Am urmarit si un episod din desenele cu Masha si ne-am  distrat vazand nazdravaniile fetitei.

Ca activitate practica am construit-o pe Masha din carton, cu rochita din hartie pentru briose.

 

Lasă un răspuns

