Peppa pig si familia ei

Dupa ce am repetat membrii familiei si l-am revazut pe Clifford, am cantat din nou cantecelul „The finger family” si am identificat fiecare personaj cu ajutorul marionetelor pentru degete. De data aceasta a fost randul Peppei sa ne viziteze la atelierul pentru pitici si a venit insotita de familia ei.

Copiilor le-au placut mult figurinele si am vazut in carticica si lucrurile preferate ale familiei.

Am jucat apoi bowling daramand cu mingea niste popice pe care erau lipite imagini cu familia Peppei, copiii spuneau ce membru au reusit sa darame.

Copiii si-au facut apoi propriile marionete pentru degete cu familia Peppei (de aici le-am printat).

2 păreri la “Peppa pig si familia ei

Lasă un răspuns

