La cules de fructe

Stiu ca afara numai vreme de cules fructe nu e, dar noi nu vrem deocamdata sa-i lasam locul iernii :), la noi se coc fructele. Luni la atelierul de engleza am trecut in revista mai intai fructele pe care le-a mancat „Omida mancacioasa„.

Am cules apoi fructe dintr-un copac fermecat in care cresc tot felul de fructe.

Dupa ce-am cules fructele am vrut sa facem si suc, dar nu prea stiam de cate fructe avem nevoie, asa ca am dat cu zarul si am aflat (How many lemons do we need to make a lemon juice? ).

Am jucat apoi BINGO! punand bilute pe fructele pe care eu le spuneam, cand completau foaia spuneau BINGO!

Am modelat apoi pepeni din plastilina si am pus pe post de seminte boabe de cafea. Am taiat apoi pepenii felii si copiii au fost tare incantati sa vada ca seamana intr-adevar cu feliile de pepene 🙂 .

Surpriza dulce a fost in mere facute din sticle de plastic.

 

Lasă un răspuns

