Clifford si familia lui

La atelierul pentru pitici de marti am sarbatorit din nou ziua lui Clifford, dar de data asta impreuna cu familia lui. Fiindca am vazut in carte (Clifford’s Birthday Party– o puteti achizitiona de aici la un pret foarte bun iar transportul e gratuit) cum familia lui Clifford iese din tort, am facut si noi acelasi lucru si am modelat un tort din aluat de sare din care au iesit catelusi🙂.

Copiilor le-a placut mult surpriza si impreuna am repetat membrii familiei. Fiecare copil a primit apoi marionete pentru degete din hartie cu membrii familieie si cu ajutorul lor am cantat un cantecel foarte dragut si indragit de toata lumea – The finger family.

Fiindca eram la petrecerea lui Clifford am sarit pe baloane colorate, alegand o singura culoare pe care sa mergem de la un capat la altul.

Am colorat apoi cate o carticica reprezentand familia.

O părere la “Clifford si familia lui

  1. Pingback: Peppa pig si familia ei | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

