Postman Pat’s treasure hunt

Marti la atelierul pentru pitici l-am avut din nou invitat pe postasul Pat care a venit de data aceasta cu o poveste „Postman Pat’s treasure hunt” in care Pat afla ca o fetita, Kate, si-a pierdut papusa preferata. Pat a cautat-o pe la toti cei carora le ducea scrisori, dar n-au gasit-o. Fiindca era ziua fetitei, Pat s-a gandit ca daca nu i-a gasit papusa sa-i cumpere macar o cutie de bomboane, dar ce sa vezi, pe raft era chiar papusica uitata de fetita la magazin :).

 

Copiii au ascultat cuminti povestea in timp ce eu le aratam imaginile si incercam sa exemplific ceea ce le povesteam. Fiecare a primit apoi cate un cadou si trebuia sa-l desfaca si sa vedem unde se afla ascunsa papusa. Papusa se afla intr-o singura cutie, in celelalte am avut dverse lucruri pe care copiii trebuia sa le denumeasca. Li s-a parut interesant si erau tare curiosi sa vada ce gasesc in cutiuta 🙂 .

Ne-am jucat apoi de-a postasii si mai intai copiii au primit plicuri in care am pus animalute- marionete pentru degete. Fiecare a spus ce animalut a primit si am cantat dragutul cantecel „Hello little duck! How are you?” „I am fine, thank you” .

Pe rand, fiecare copil a primit apoi gentuta de postas si sapca si in gentuta am pus pungi cu animalute. Postasul dadea fiecaruia cate o punguta si copiii spuneau ce au primit.

La partea practica am asamblat camioneta postasului Pat si la geam i-am pus pe Pat si pe pisicuta Jess :).

 

2 păreri la “Postman Pat’s treasure hunt

  1. Ce postarite si postarei frumosi!

    Ma bucur ca au ajuns si in Romania Postman Pat si Jess. Programul este unul din preferatele familei, inclusiv dulcele grai nordic din Tara Lacurilor. 🙂 Soundtrack-ul e minunat, de asemenea.

Lasă un răspuns

