Jocuri colorate :)

Marti la atelierul pentru pitici am repetat culorile despre care am vorbit in intalnirile trecute (desi de fiecare data spunem culoarea obiectelor pe  care le intalnim) si am pescuit mai intai niste pestisori colorati cu care am hranit apoi pinguinul infometat. Copiilor le-a placut foarte mult si s-au descurcat foarte bine sa manuiasca unditele.

Avem un joc dragut de la Julia cu papagali cu pene colorate pe aripile carora trebuie puse jetoane avand culoarea potrivita. Noi am impartit plansele copiilor si ei trebuia sa desfaca ouale si sa puna jetoanele pe papagali.

Am dansat pe cartoane colorate in timp ce ascultam „I see colours everywhere”  si cand se oprea muzica fiecare trebuia sa spuna pe ce culoare sta.

Am pictat apoi cu apa si hartie creponata si copiilor le-a placut mult tehnica (puneam bucatele de hartie pe foaie si peste ele dadeam cu pensula cu apa pentru a le lipi ). Cand s-au uscat hartia a fost indepartata si culoarea s-a imprimat pe foaie.

 

Lasă un răspuns

