Cum te simti astazi?

Despre sentimente si emotii am vorbit din nou miercuri la atelierul de engleza. Copiii au fost incurajati sa spuna cum se simt cand sunt pusi intr-o anumita situatie (este ziua lor, cand parintii se cearta, cand vad o masina zburatoare, cand cineva le strica o jucarie) si au identificat emotiile pe o roata pe care era desenat un baietel caruia i se puteau schimba fetele.

Ne-am jucat miscand mainile unor copii din carton ce exprimau diferite emotii si in maini purtau anumite lucruri care-i faceau sa se simta in acel mod.

Am jucat un joc de memorie si trebuia sa gasim perechi de emotii.

Am avut un puzzle din 2 piese cu fete care exprimau emotii ce puteau fi recunoscute prin trasaturile fetei (puteam recunoste emotia uitandu-ne la ochi si sprancene sau la gura). De aici puteti descarca puzzle-urile.

Copiii si-au facut apoi suporturi de creionae din cutii de conserve pe care le-am decorat fiecare avand cate 2 fete cu emotii diferite.

Lasă un răspuns

