Alte jocuri cu insecte

Sambata la atelierul de engleza am sarbatorit din nou Halloween-ul de data asta am adaptat jocurile pentru tema despre care vorbim, si anume ne-am jucat cu insectele. Dupa ce le-am repetat am folosit o casa bantuita (de la Roxana m-am inspirat pentru a  face) pentru a pune insectele in diferite locuri.

Le dadeam copiilor instructiuni de genul Put the bee in the haunted house / on the haunted house/in front of the haunted house/ behind the haunted house (ei indeplineau cerinta si repetau propozitia).

Am facut o carticica din pungute de hartie (le-am indoit si le-am capsat la capete, a iesit un fel de carte- acordeon) si la fiecare pagina am pus cate o usa iar in spatele usii cate o insecta. Copiii ciocaneau la usa si vedeau cine se ascunde.

Am mai jucat un joc dragut pe care l-am gasit aici dar l-am refacut pentru insectele care ne trebuiau noua. Am „ascuns” prin camera cartonase pe care erau cate 2 insecte. Primului copil ii spuneam Find the spider!el mergea si cauta cartonasul in care insecta de sus era paianjen apoi ii spunea altui copil sa caute a doua insecta de pe cartonas, si tot asa pana cand ajungeam la final (pe ultimul cartonas se afla o paleta de muste).

Can gaseau cate o insecta, copiii o luat din cos pe cea de jucarie  si incercau sa o arunce in gura vrajitoarei.

La partea prcatica am facut un fluturas care iese iese dintr-un cocon  dupa modelul acesta. Mai intai am pictat fluturasii insa doar pe jumatate si poi am indoit foaia pentru a amprenta culoarea si pe cealalta parte.

Dupa ce s-au uscat am decupat fluturasii.

Am lipit apoi spatele fluturasilor de spatele coconului si am indoit aripile pentru ca fluturele sa ramana inauntru.

Am decorat apoi o omida care intra ca intr0un buzunar intre aripioarele indoite. Astfel copiii au vazut cum omida intra in cocon si se transforma intr-un fluturas 🙂

Surpriza dulce a fost in fluturasi din pungi de hartie  si carlige de rufe 😉

 

Lasă un răspuns

