Catelul vrajitoarei si prajitura magica

V-am mai povestit despre Wilf, catelul vrajitoarei, un catel ambitios care a facut tot posibilul sa devina animalul de companie al unei vrajitoare. Ca sa ne „asortam” cu Halloween-ul de data aceasta la atelierul de lectura am citit despre „Catelul vrajitoarei si prajitura magica” de Frank Rodgers.

Cartea nu este una cu vrajitoare infricosatoare, este o carte cu personaje simpatice si prietenoase :). Wilf a facut o prajitura care nu a crescut cum trebuie dar a vrut sa o imparta cu prietenii lui, insa Viclenel si Trombonel, invidiosi pe talentele lui catelusului, au vrajit prajitura care a scerscut din ce in ce mai mare amenintand sa se ciocneasca cu ceva in aer.

Cu ajutorul vrajitoarei Weenie prajitura s-a facut bucati inainte sa raneasca pe cineva, iar cei doi rautaciosi au simtit pe pielea lor ca binele castiga intotdeauna.

Fiindca Wilf a sarbatorit impreuna cu prietenii la un picnic, am servit si noi cate o bucatica de prajitura .

Copiii s-au jucat cu marionetele repetand scene din poveste.

Am facut apoi o vrajitoare dintr-o cutie de carton si am jucat un joc in care dupa ce raspundeau corect la intrebare aruncau un saculet in gura vrajitoarei. Copiii au primit cate un cartonas cu cate 2 iamgini si il citeau astfel: daca pe cartonas aveau o vrajitoare si un catel spuneau Eu am un cuvant care incepe cu litera V, cine are un cuvant care incepe cu litera C?  (am incarcat aici  imaginile pe care le-am folosit ).

Ne-am amuzat apoi potrivind nasul unei vrajitoare.

Copiii au facut apoi cate o vrajitoare simpatica din carton (de aici m-am inspirat)

Surpriza dulce a fost in maturici facute din pungi de hartie.

Lasă un răspuns

