Un Halloween portocaliu

La atelierul pentru pitici de joi am sarbatorit Halloween-ul cu o multime de activitati portocalii. Ca de fiecare data am sortat jucarii, punandu-le  deoparte pe cele portocalii. Am adus felinarul facut dintr-un dovleac mare si portocaliu si i-am urmarit trsaturile cand l-am apris si am stins lumina in camera. Am cantat apoi un cantecel dragut care ne-a adus in prim plan dovlecii, dar si emotii/stari sufletesti (aici gasiti versurile, o parte din melodie si puteti descarca fisele  si aici puteti viziona interpretarea cantecului).

Am avut multi paianjeni portocalii pe care i-am numarat :

„One orange, two orange, three orange spiders…..

… ten orange spiders on the floor” (melodia este cea de la 10 little indians)

Copiii s-au distrat apoi facand paiajenii sa sara, erau tare simpatici cand ii indemnau pe micutii paianjeni: jump spider, jump! 

Am luat si o pauza de gustare in care am mancat niste briose- dovleci  :)

Tot de dovleci ne-am ocupat si in continuare, punandu-le ochi,, guri, nasuri de diferite forme.

Am facut apoi dovleci de pus pe geam pentru a tine soarele aproape cat mai mult timp punand hartie creponata peste autocolant transparent. Am inchis apoi totul ca intr-un sandvis cu o alta bucata de autocolant.

Cand au fost gata, am luat dovlecii in mana si am cantat urmatorul cantecel:

I’m a little pumpkin,

Orange and round

When I’m sad my face is a frown

    But when I’m happy I’m a glow

   Watch my smile

   Just grow and grow! (se canta folosind melodia de la I’m a little teapot)

 

Lasă un răspuns

