Invatam despre insecte

Sambata la atelierul de engleza am facut cunostinta cu insectele. Le-am prezentat copiilor intr-o sensory box cu orez colorat si tare le-a mai placut aceasta experienta senzoriala. Am vorbit despre bee, fly, ant, cricket, grasshopper, spider, caterpillar, butterfly, dragonfly, ladybird.

Dupa ce ce le-am prezentat am vorbit despre felul in care se deplaseaza si am vazut ca unele se tarasc (crawl) iar altele zboara (fly) asa ca le-am si imitat.

Am avut pe pereti lipte insecte si eu le spuneam numele iar copiii le cautau si le plesneau cu paleta de muste :).

Copiii aduceau apoi insectele pe tablita si in timp ce ei inchideau ochii eu ascundeam cate una sub frunza si ei ghiceau cine lipseste.

Am facut apoi cate o buburuza din carton colorat dupa modelul acesta.

Am povestit dupa imagini folosind o carticica draguta despre o albina si un greieras din material textil care are diverse ferestre ce se deschid.

Am potrivit si formele de pe flori cu formele de pe buburuze.

Surpriza dulce a fost in albinute din tuburi de carton.

Lasă un răspuns

