Piticii si „ziua verde”

Joi am insistat asupra culorii verde la atelierul pentru pitici, o sa va arat cateva dintre jocurile pe care le-am facut. Am sortat jucarii si cu cele verzi l-am hranit pe „monstrul verde”.

Fiecare copil a primit cate o jucarie pe care o ascundea la spate si doar unul dintre ei avea o jucarie verde. Eu cantam si intrebam:  Where is green? Where is green? Copilul cu jucaria verde se ridica in picioare si raspundea: Here I am , here I am! Eu continuam: How are you today sir? si copilul: Very well I thank you! Eu: Please sit down! (melodia este a cantecelului Frere Jaques).

Am adus si semaforul si mai intai am edificat semnificatia culorilor: Red means STOP!, Green means GO!. Apoi luminam cate o culoare folosind lanterna si cand spuneam green! copiii alergau, iar cand strigam red! se opreau.

Am cautat obiecte verzi intr-o cutie cu orez colorat.

Ne-am exersat calitatile de detectiv si pentru a cauta cartonase cu imagini verzi care se aflau pe pereti si le-am grupat pe toate pe tablita.

Am trecut la partea practica in care am facut broscute din tuburi de carton.

 

Lasă un răspuns

