Piticii invata culoarea rosie

Marti la atelierul pentru pitici am insistat asupra culorii rosii. Mai intai am pus pe tablita fructe rosii dar si portocalii si i-am rugat pe copii sa le ia de acolo doar pe cele rosii.

Fiecare a primit apoi o lingurita cu care transferam doar pompoanele rosii.

Am cantat un cantecel despre o palarie rosie si ne-am distrat interepretandu-l.

I have a red hat, a red, red hat, a red hat (melodia dupa care l-am cantat este cea acanteculuiMary had a little lamb„)

I have a red hat on my head.

The wind is blowing my red hat, my red hat , my red hat

The wind is blowing my red hat off my head.

I’m running after my red hat, my red hat, my red hat

I’m running after my red hat very, very fast.

I put back my red hat, my red hat, my red hat

I put back my red hat right on my head.”

Am cautat diverse obiecte rosii in cutia misterelor.

Apoi am facut un mar rosu rupand si pipind pe el hartie creponata.

 

2 păreri la “Piticii invata culoarea rosie

    • Multa distractie, e adevarat :). Si ce e minunat e faptul ca piticii invata tot felul de lucruri fara sa stie, imi sunt asa de dragi cand spun cuvinte in engleza ca si cum asta ar fi limba pe care o stiu de cand s-au nascut :).

Lasă un răspuns

