Omiduta ne invata fructele si culorile

Marti la atelierul pentru pitici am reluat povestea „The very hungry caterpillar” de Eric Carle si am insistat asupra fructelor care apar acolo.  In timp ce citeam treceam prin gauri o sarmulita plusata si spuneam ce fruct mananca omida. Apoi am hranit omiduta cu fructe.

Am facut niste fructe mari din carton si copiii treceau prin ele denumindu-le, a fost foarte amuzant.

Am laminat cateva foi colorate si fructele care apar in carte si am lipit bulinute cu scai pe fiecare dintre ele. Copiii trebuia sa potriveasca fructele cu culoarea foilor.

Am asezat apoi fructele mari pe jos in timp ce cantam cantecelul I like fruit” (l-am adaptat putin pentru a se potrivi cu ce aveam noi nevoie).

Eu ziceam: „Red, red, My favourite fruit is red.

 

                       It’s very, very good, My favourite fruit is red. (in timpul acesta ma plimbam pe langa fructe si copiii spuneau despre ce culoare este vorba)

I like, I like, I like apples. (ne asezam repede pe mar)

Yum, Yum, Yum.   Si continuam asa cu toate fructele.

La partea practica am pictat un mar folosindu-ne de burete.

Am stampilat o omiduta cu dopurile de pluta.

   Cand s-au uscat am decupat omida si am facut-o sa treaca prin mar.

 

4 păreri la “Omiduta ne invata fructele si culorile

Lasă un răspuns

