Nu ti-e somn ursuletule?

La atelierul de lectura de vineri am citit o poveste foarte frumoasa prin intermediul careia am descoperit ca intunericul nu e deloc infricosator asa cum credeau unii dintre noi, ci poate fi foarte distractiv. „Nu ti-e somn ursuletule?” de Martin Waddell ne ofera prin tonul bland al textului o dovada de dragoste si empatie, si ne arata in special noua parintilor un exemplu de rabdare si gestioanare calma a tuturor cererilor copilului.

Dupa  ce am citit cartea si am vorbit despre frica de intuneric pe care unii copii o pot avea, ne-am jucat cu niste ursuleti pe care ii duceam in pestera in functie de numarul pe care fiecare copil si-l alegea.

Ne-am distrat apoi facand umbre pe pereti si am vazut ca e chiar amuzant sa ne jucam in intuneric.

Mi-au placut mult felinarele pe care le-a facut Bufnita cea Inteleapta asa ca am incercat si noisi mai intai am aplicat pe niste borcane llipici si hartie creponata. Am dat apoi cu sclipici si au iesit niste felinare superbe.

Surpriza dulce a fost in felinare din hartie.

5 păreri la “Nu ti-e somn ursuletule?

  1. Pingback: Dovleacul felinar | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

