Lucruri mari sau mici

La atelierul de engleza de luni am clasificat in special animale in fuctie de marimea lor; am vorbit astfel despre opusele big/small. Am denumit mai intai animalele, apoi le-am aliniat formand perechi. Am pus apoi animalutele mari intr-o cutie mare si pe cele mici intr-o cutie mica. Am sortat apoi cartonase cu animale dupa acelasi criteriu. Jocurile de memorie sunt foarte indragite de copii, asa ca am avut unul si de data aceasta (trebuia sa gasim perechi de animale mari si animale mici). Am sortat si pompoane colorate si apoi am facut siruri logice (pattern) alternand pompoane mari cu pompoane mici.

Pentru partea practica am desenat pe un carton negru un curcubeu mare si unul mic iar copiii mai intai au dat cu aracet pe urmele trasate de mine. Au presarat apoi sare peste licpici si am scuturat excesul. Am stampilat usor cu pensula inmuiata in apa si tempera peste sare si au iesit niste curcubee superbe. Surpriza dulce a fost in small boxes.

Lasă un răspuns

