Anotimpurile si vremea

Sambata la atelierul de engleza am repetat anotimpurile si am vorbit despre cum este vremea in fiecare perioada. Am folosit panoul cu cele patru anotimpuri si ne-am jucat sortand diferite obiecte si activitati in functie de anotimp.

Am vorbit apoi despre vreme si eu ii intrebam: „What’s the weather like in autumn?” In autumn the weather is rainy /cloudy/windy.”

 

Am jucat un joc frumos cu anotimpurile pe care l-am cumparat de la Julia  si am analizat si elementele pe care le intalnim in fiecare anotimp.

Am insistat apoi asupra anotimpului toamna si am analizat indeaproape tabloul pe care l-am facut de curand.

Am cantat un cantecel dragut despre toamna pe care l-am gasit aici : „One, two, one, two/ Hello autumn! How are you?/ Three, four, three, four/ There are raindrops at my door./ Five, six, five six/ Yellow leaves and small brown sticks.”

Am pictat apoi un tablou de toamna cu frunze uscate pe care le-am stampilat cu dopurile de pluta, am facut si vatul care rotea frunzele, dar si picaturi de ploaie.

La final ne-am distrat jucand jocul „What can the wind blow?” in care copiii au primit paie de paut cu care suflau peste diferite obiecte si observam pe care le poate sufla vantul si pe care nu.

Surpriza dulce a fost in norisori cu ploaie ;).

 

Lasă un răspuns

