O plimbare la zoo

La atelierul de angleza de luni am vrut sa vedem cce animale sunt la zoo, dar cum n-am gasit nicio gradina zoologica prin apropiere, am hotarat sa facem chiar noi una 😉 . Asa ca inarmati cu plastilina si betisoare am facut o multime de custi in care am pus animalutele.

Am avut si niste custi carora li s-au amestecat cheile, asa ca a trebuit sa vedem carei custi i se potriveste o anumita cheie si am deschis apoi sa vedem ce animal se afla inauntru,

Am vazut si niste umbre de animale si am potrivit fiecare animal cu umbra lui.

Am pus apoi animalele sa se intreaca intr-o cursa: am lipit imagini cu animale pe un cub de lemn care a devenit zar, pe o foaie avem siruri de animale, iar copiii dadeau cu zarul si puneau buline pe animalele respective. Castiga animalul care avea cele mai multe buline la sfarsitul cursei.

La partea practica am facut o altfel de gradina zoologica, avand custi din hartie. Mai intai copiii au colorat animalele apoi au lipit custile pe foaie si animalutele au intrat inauntru ca intr-un buzunar.

Lasă un răspuns

