Invatam sa ne recunoastem emotiile

Sambata la atelierul de engleza am readus in discutie emotiile si ne-am jucat incercand sa-i fac pe copii sa le recunoasca si sa le exprime. Am avut din nou cei 4 copii cu manute mobile si fiecare exprima cate o emotie, motivul sentimentului respectiv stand in mainile lor. Mai intai am identificat emotiile si ne-am jucat un pic si cu genul fiecarei marionete (Show me a happy girl! Show me an angry boy!). Ne-am uitat apoi la mainile lor si am vazut de ce se simt in felul in care o fac: „Why is the girl happy? What does she have in her hand?” She has a present in her hand.”/ „Why is the girl surprised?” „She has seen a flying car.”

Am construit o fata cu parti mobile dupa modelul acesta  si copiii s-au distrat modificand trasaturile pentru a arata diferite emotii. Am avut si niste imagini cu diferite situatii si copiii aratau cum se simt in situatia respectiva (It’s your birthday, Your parents are fighting, You are not allowed to watch TV).

She is angry.

A sad girl.

Am jucat un joc de memorie cautand perechile de emotii.

Am gasit aici o idee foarte interesanta pentru a recunoaste emotiile dupa trasaturile faciale, atentia fiind concentrata asupra ochilor si a gurii. Copiilor le-a placut foarte mult sa potriveasca puzzle-urile, iar faptul ca cele doua jumatati se prindeau cu scai a facut totul si mai atractiv🙂 .

Am avut si niste forme carora le-am identificat sentimentele si am repetat in felul acesta si denumirea lor si culorile (the green square is sad).

La partea practica am facut un clovn care era cand vesel, cand trist. Am decupat pentru clovni cate o gura pe care am atasat-o folosind o agrafa despicata. Pentru par copiii au lipit bucatele de hartie creponata colorata.

Am pus si cate o spatula si a au iesit niste marionete foarte dragute.

Surpriza dulce a constat in  niste clovni veseli cu nasul mare🙂 .

 

Lasă un răspuns

