Aventurile gainusei rosii

Atelierul „Lumea Piticilor” de marti a continuat tot cu activitati in limba engleza si ma bucur foarte mult sa constat faptul ca toti copiii reactioneaza foarte bine, repeta ceea ce aud si inteleg ceea ce le spun desi nu traduc nimic. Sunt foarte mandra de ei 🙂 . De data aceasta am cunoscut-o pe gainusa cea rosie (din revista „Histoires pour les petits”) si le-am povestit copiilor cum a reusit s-o pacaleasca pe vulpea cea sireata. Am incercat sa dramatizez povestea astfel incat copiii sa inteleaga despre ce este vorba. Le-am dat copiilor si cate o coroana cu gainusa sau vulpe si am interpretat impreuna povestea, copiii fiind foarte entuziasmati, si-au intrat foarte bine in rol.

Aici vulpea (Maria) dormea si intre timp gainusa a iesit din sac si a pus in loc o piatra :).

Am facut o casuta folosind pentru usa si ferestre acel sistem de inchidere de la servetelele umede (de aici m-am inspirat) si inauntru am pus gainusa si vulpea. Cu ajutorul casei am introdus si cuvintele house, window, door, dar si expresii de genul Open/ close the door/window! si copiii au fost incantati de aceasta casuta 🙂 . Am facut so noi o gainusa rosie care a iesit foarte dragalasa :). Am picatat corpul cu ajutorul unui buretel, am lipit apoi celelalte parti ale corpului spunand de fiecare data ce culoarea au si ce reprezinta fiecare.

2 păreri la “Aventurile gainusei rosii

Lasă un răspuns

