Recapitulare: Casa mea

Sambata la atelierul de engleza am repetat camerele dintr- o casa si mobila din fiecare camera fiindca invitata noastra speciala Miss Piggy, ne-a rugat sa i le prezentam 😉 .

Am folosit casa facuta in carton pentru a identifica fiecare camera in parte si ii rugam pe copii sa-si aleaga cate un obiect de mobilier, sa-l denumeasca si sa-l puna in camera corespunzatoare („What is this?” „It’s a chair.” Dupa ce-l puneau in camera ii intrebam din nou: „Where is the chair?” „The chair is in the kitchen.”).

Am adus si membrii familie pe care-i trimiteam in cate o incapere („Father is in the bedroom.„)

Pe rand copiii ascundeau apoi un membru al familiei in cate o camera si ceilalti trebuia sa puna intrebari pentru a afla unde se afla (Is brother in the bathroom? ” copilul care ascundea marioneta raspunea „Yes, he is/No, he isn’t.” ).

Le-am dat copiilor cate o fisa cu o casa invada de soareci. Trebuia sa numere soriceii si sa spuna cati sunt in fiecare camera (de aici am descarcat fisele).

Am ascultat apoi un cantecel dragut din revista Holiday English nr 4 ( melodia este cea a cantecului Oh, Susanna) si am identificat camerele si obiectele de mobilier despre care cantam cu ajutorul cartonaselor.

Le-am pregatit copiilor cate o casuta din carton si mai intai au colorat mobila pentru fiecare camera dar si niste animalute si membrii familiei.

Au lipit apoi mobila in camerele potrivite si erau atenti la indicatiile mele pentru a lipi animalutele si membrii familiei in camerele pe care le indicam eu.

Surpriza dulce a fost in frigidere lucioase 🙂 .

Lasă un răspuns

