Incy wincy spider

La atelierul pentru pitici de astazi am continuat sa vorbim in engleza si copiii par ca se acomodeaza foarte repede la aceasta schimbare. Dupa ce l-am salutat pe Fredy si am facut cateva dansuri de inviorare (Walking, walking si Make a circle) am rasfoit din nou cartea cu ferestre surpriza.

Am vizionat apoi un cantecel foarte dragut (Incy wincy spider/itsy bitsy spider) si ca dramatizarea sa fie cat mai interesanta, am construit scena dintr-o cutie pe care am pictat-o, am pus pe post de uluc un tub de carton invelit in folie  de aluminiu. In timp ce cantam il urcam pe micul paianjen pe uluc.

Incy wincy spider climbed up the water spout.

Down came the rain and washed the spider out. Am adus si noi ploaia sub forma unui bat invelit in hartie creponata.

Out came the sun and dried up all the rain. In acest moment am ridicat partea de sus a cutiei pe care se afla soarele.

Copiii s-au bucurat foarte mult sa vada dramatizarea, sunt sigura ca au retinut si cantecelul (de aici m-am inspirat sa fac toata scena).

Am continuat cu o activitate artistica in care am incercat sa refacem secventele cantecelului. Mai intai am facut un paianjen din amprentele palmelor.

Am facut apoi ploaia folosindu-ne de betisoare de urechi.

Dupa ploaie a iesit soarele pe care copiii l-au pictat foarte frumos.

2 păreri la “Incy wincy spider

Lasă un răspuns

