Repetam fructele si legumele

Continuam recapitularea la atelierul de engleza si de data asta ne-am adus aminte de fructe si legume. Pentru inceput am trecut in revista denumirile lor folosindu-ne atat de fructe si legume din plastic cat si de cartonase pe care le dadeam pe rand copiilor si cand primeau cate una spuneau cum se numeste.

Am avut si fructe si legume adevarate pe care le-am identificat si apoi am pus in dreptul fiecareia cartonasul corespunzator.

Am si gustat fructele si copiii au raspuns ce le place si ce nu (I like/I don’t like).

Am jucat apoi un joc in care am repetat si numerele ( One potato, two potato) si copiii s-au distrat si s-au descurcat foarte bine numarand pumnisorii.

Copiii au cautat apoi diferite fructe pe roata fructelor.

Am ascultat apoi doua cantecele foarte frumoase cu ajutorul carora am repetatat fructele dar si culorile (I like food si The fruit song).

Am incercat apoi sa ghicim ce fructe se afla intr-o punga folosindu-ne doar de pipait (ne-am adus astfel aminte si de simtul tactil).

Am mai jucat un joc ce ne-a pus in miscare( Fruit salad game). Copiii s-au asezat in cerc pe patratele din spuma si fiecare a tinut minte un fruct. Un copil a intrat in mijlocul cercului si spunea numele unui fruct, iar cine era fructul respectiv trebuia sa se ridice si sa alerge dupa copilul din mijloc care incearca sa-i ocupe locul „fructului”. Copilul din mijloc poate spune si „fruit salad” si atunci toti copiii se ridica si isi schimba locurile.

Tot cu ajutorul fructelor si legumelor din plastic am aflat preferintele copiilor: le arucam cate una si cand o primeau spuneau I like apples, yummy! sau I don’t like apples, yuk!

Am avut si o activitate practica in care am pictat  cate o felie de pepene.

Surpriza dulce a fost in pere delicioase🙂 .

Lasă un răspuns

