Trei pisoi si multi pitici :)

La atelierul pentru pitici de joi am avut invitati 3 pisoi care ne-au zapacit putin fiindca si-au tot schimbat culorile🙂 . Povestea care a stat la baza activitatilor a fost „Trei pisoi” de Vladimir Suteev.

Sa va explic de ce avem asa de multi pisoi cand in poveste sunt doar 3: La inceput au fost un pisoi alb, unul cenusiu si unul negru, aventurierii alearga dupa un soricel care se ascunde intr-un borcan cu faina si cand ies din faina erau toti albi, alearga apoi dupa o broscuta si cand trec printr-un burlan vechi ies negri , nu se dau batuti si se arunca in apa supa un pestisor si au iesit uzi leoarca🙂.  De aceea am modelat si eu din argila 3 pisoi negri, 3 albi si unul gri😉 si au fost cercetati cu atentie de copii. (La Coca puteti vedea o minunata dramatizare a povestii.)

Ne-am jucat si noi putin in „faina” ca pisicutii, doar ca a nostra era una speciala care se si modela (am pregatit un fel de „cloud dough” din 8 cani de faina, 1 cana de ulei si cateva picaturi de ulei esential). Am facut torturi, inghetata si tot felul de forme.

Am construit pisicute din carton dupa acest model.

9 păreri la “Trei pisoi si multi pitici :)

Lasă un răspuns

