Paianjenul prietenos

Marti la atelierul pentru pitici l-am avut ca invitat special pe paianjenul Spike si l-am ajutat sa-si faca prieteni. Am aflat din carticica pe care am citit-o ca Spike era foarte trist fiindca nicio insecta nu se juca cu el, tuturor le era frica de el. Totul s-a schimbat cand Spike a facut o panza de paianjen si au venit toti sa sara pe ea ca pe o trambulina.

L-am facut si noi pe Spike amprentandu-ne palmutele pe o hartie.

Dupa ce s-a uscat bine i-am pus ochi mobili si am trecut la teserea panzei.

Copiii s-au descurcat foarte bine la snuruit si a iesit o panza foarte rezistenta.

Ca asa-i facem lui Spike mai multi prieteni de joaca, am stampilat si alti paianjeni cu ajutorul unui dop de pluta si piciorusele le-am facut cu betisorul pentru urechi, a fost foarte distractiv.

 

Lasă un răspuns

