Ne jucam cu literele (b, B)

Mai bifam o litera in alfabet, de data asta ne-am jucat cu B si b. I-am aratat mai intai literel  din cerculete si ne-am gandit la cuvinte care incep cu aceasta litera. Am urmarit apoi un traseu pentru a ajunge de la B la mergand cu pixul peste aceste litere; ne-a insotit broscuta din argila in calatoria noastra🙂 (de aici puteti descarca fisele).

Dupa modelul acesta am facut o broscuta pe a carei limba am scirs cuvinte ce incep cu litera b. Am prins limba cu un elastic si pentru a citi toate cuvintele trebuia sa tragem de limba, asta le-a placut mult fetelor.

Ne-am jucat si cu plastilina si am modelat broscute, baloane, dar si litere, a fost foarte distractiv.

Am continuat cu cateva fise: am colorat litera B cu rosu si b cu albastru pentru a descoperi o barca.

Am facut si putina matematica cu ajutotul catorva baloane.

Am incheiat lectia despre litera (lectia s-a desfasurat in 2 zile ) cu o activitate practica ce mi-a placut mult de cand am vazut-o (aici gasiti detaliile). Mai intai fetele au pistat cu verde un tub de carton. 

Dupa ce s-a uscat am taiat tubul in 8 parti egale pe care le-am modelat astfel incat sa pot face o broscuta. Le-am lipit apoi cu grija pe un carton, i-am pus ochisori mobili si a iesit o minunatie de brotacel.

2 păreri la “Ne jucam cu literele (b, B)

Lasă un răspuns

