Cu ce se imbraca familia mea

La atelierul de engleza de sambata am recapitulat membrii familiei si obiectele de imbracaminte si am vrut sa facem mai multe jocuri de comunicare. Cu ajutorul marionetelor pe bat am trecut in revista denumirea membrilor familiei si pentru haine le-am folosit pe cele decupate din hartie colorata.

Am jucat mai intai un joc in care copiii stateau in picioare unul langa altul si am insirat pe jos cateva obiecte de imbracaminte. Eu aruncam mingea la fiecare si cel care o prindea spunea denumirea unei haine de pe jos, cel care spunea denumirea ultimului obiect de imbracaminte se aseza. Jocul continua asa pana ce toti copiii se asezau (ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc: pe jos aveam un sir cu: scarf, skirt, trosers, dress, shirt. Aruncam mingea si pe rand copiii spuneau numele hainelor. Cui ii venea randul sa spuna shirt se aseza, continuau apoi ceilalti copiii care se aflau in picioare si tot asa pana se asezau toti. ).

Ca sa facem invatatrea cat mai distractiva, am adus de acasa mai multe haine de-ale mele si de-ale sotului cu care am jucat un joc amuzant. Ca sa repetam si membrii familiei au primit cate o marioneta si dupa modelul acesta le spuneam copiilor ca intr-o poezie ritmata sa se imbrace cu un anumit obiect de imbracaminte (de exemplu: Mother, put on your shoes, your shoes! Put on your shoes! Hurry up! Hurry, hurry up! ). Copiii s-au amuzat foarte tare mai ales ca hainele nu aveau marimea potrivita pentru ei. Au intrat foarte bine in joc si au dat chiar si ei instructiunile, nu doar eu.

Am cumparat in ultimele saptamani revistele Holiday English  impreuna cu Gazeta Sporturilor si am gasit acolo multe activitati interesante, mai ales ca au si cate un CD in care gasim multe cantecele si activitatile se pot rezolva in mod interactiv.

Am cautat cateva exercitii despre temele pe care le repetam si copiilor le-a placut foarte mult sa rezolve cerintele si sa auda pe CD daca au spus corect sau nu. Iata ce exercitii am facut:

Aici ne-am uitat la fiecare imagine si eu le spuneam 2 denumiri pentru fiecare, ei hotarau care dintre ele este corecta, apoi ascultam daca alegerea a fost corecta.

Am vorbit apoi despre hainele pe care le poarta fiecare si am introdus astfel expresia I’m wearing….. Am asculatat apoi un dialog intre niste animalute care ne spuneau ce poarta fiecare.

Le-am aratat apoi o poza cu 2 copiii si mai intai am analizat cu ce sunt imbracati, apoi am ascultat descrierea vestimentatiei lor.

La fel, am descris imbracamintea unor copii si am ascultat un cantec ce a devenit repede foarte indragit de copii.

Ne-am uitat apoi la 2 fotografi in care se aflau membrii a 2 familii, am ascultat pe CD un baietele care ne spunea din cine este formata familia lui si noi trebuia sa hotaram despre care poza este vorba baietelul de pe CD spunea asa: My name is Mat. I have a mother, a father, and a sister. I have a dog, a fish and a tortoise.)

Din nou am descris imbracamintea unor copii si apoi am ascultat denumirea cate unui obiect de imbracminte, opream CD player-ul si ii lasm pe copii sa repereze ceea ce auzeau. S-au descurcat foarte bine si chiar le-a placut.

Am ascultat din nou un cantecel (melodia este cea a cantecelului Mary had a little lamb) si copiii trebuia sa spuna cine este personajul despre care se vorbeste.

La final am colorat hainele unei familii dupa indicatiile mele (Father is wearing a yellow shirt, blue trousers and black shoes, Mother is wearing a red dress and green shoes, Brother is wearing an orange shiert, purple trousers and brown shoes, Sister is wearing a pink blouse, blue trousers and red shoes. Bebelusul a fost imbracat dupa preferinta fiecaruia).

Surpriza dulce a fost in palariute colorate.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s