Culori, cifre si putina magie

Ieri am avut un nou atelier de engleza cu niste copii minunati si am pregatit pentru ei multe activitati si jocuri pentru a-i familiariza cu numerele si culorile. Am citit mai intai cartea cu elefantelul Humphrey (am prezentat-o mai in detaliu aici) si am numarat pana la 10 impreuna cu el si familia lui.

Ne-am racorit cu putina inghetata pe bat si am jucat un joc dragut. Copiii dadeau cu zarurile si eu ii rugam sa-mi dea atatea inghetate de o anumita culoare cate indica zarul (daca zarul cadea pe fata cu 5  buline si celelalt zar se oprea la culoarea verde, inati numaram bulinele si spuneam cum se numeste culoarea in engleza, apoi eu le spuneam: „Give me five green ice creams, please!”)

Cu ajutorul unui snur am facut o „panza de paianjen” unind cifrele cu bulinele corespunzatoare. Jocul e foarte interesant, cu toate ca e cam migalos, copiilor le trebuie multa rabdare pentru a-l rezolva.

La partea artistica le-am dat copiilor cate o foaie pe care am scris cate o cifra. Le-am dat apoi hartie creponata pe care au tatat-o bucatele mici si le-am spus ca hartiutele vor picta in locul nostru :).

Am lipit hartiutele pe cifra cu o pensula inmuiata in apa si am lasat totul la uscat.

Cand s-au uscat am indepartat hartiile si foaia a ramas colorata, asta le-a placut foarte mult copiilor si chiar au crezut ca hartiutele au fost magice 🙂 .

Am avut apoi o cursa de masini cu un joc pe care l-am jucat pe echipe. Jocul are 2 masinute foarte dragute ce au pe plafon o rola cu culori ce se roteste in timp ce merge. Copiii dau cu zarul si masina inainteaza pana ajunge la culoarea de pe zar.

Surpriza dulce a fost in inghetate colorate la cornet.

2 păreri la “Culori, cifre si putina magie

  1. Esti foarte creativa, imi doresc si eu un asa atelier in Pitesti. Felicitari pentru ateliere si pentru ca-ti faci timp sa pui pe blog si poze si descrierea activitatilor.

    • Multumesc! Sunt tot timpul in cautare de idei creative pentru a face activitatile cat mai atractive pentru copii si pun pe blog tot ce facem la ateliere pentru ca vreau ca parintii sa stie ce sa mai repete acasa cu copiii.

Lasă un răspuns

