Repetam culorile si numerele

Am inceput recapitularea la atelierul de engleza de sambata si la intalnirea de saptamana aceasta am repetat culorile si numerele. Am citit mai intai cartea „ Leaping leapfrogs” cu ajutorul careia am numarat pana la 5 si inapoi, copiii se distrau sa vada cum dispare cate o broscuta.

Am jucat apoi BINGO! in care am avut atat cifre cat si culori iar copiii trebuia sa recunoasca pe care dintre ele sa puna bilutele pentru a completa casutele.

Cu ajutorul unor cartonase cu lumanari sub forma de cifre si un tort, am jucat jocul „How old are you?” (cati ani ai?) astfel: ascundeam tortul sub o cifra in timp ce copiii tineau ochii inchisi apoi il cautau si cine il gasea trebuia sa spuna ca are atatia ani cat indica cifra „I’m eight years old”. Am jucat pana ce toti copiii au avut ocazia sa intrebe si sa raspunda.

Le-am dat apoi copiilor hartie creponata de diferite culori pe care le-am identificat si au taiat hartia bucatele mici pentru a face un tablou.

Le-am spus ca vom picta folosindu-ne doar de apa si nu le venea sa creada, erau putin confuzi fiindca nu intelegeau nici de ce nu primesc lipici pentru a alcatui tabloul🙂 . Cand le-am aratat cum se face au ramas uimiti si le-a placut foarte tare cum se lipesc hartiutele cand sunt udate (puteti vedea si aici cum ne-am jucat folosind aceasta tehnica).

Cand tabloul s-a uscat am indepartat hartiutele si culorile s-au transferat foarte frumos pe foaie.

Am colorat apoi dupa numere un catel la plaja, am identificat atat numerele cat si culorile si am incercat sa-i las pe copii sa se descurce singuri (nu ca pana acum nu -as fi lasat, dar inca nu stiu sa denumeasca toate cifrele in engleza fara sa numere si i-am lasat sa afle singuri raspunsul, fara sa-i ajut prea mult) .

 

Lasă un răspuns

